Svar på några frågor!

Bättre sent än aldrig...
 
1. Varför är du så grymt fin?
Svar: Haha född sån, nej skojar bara.
Du är grymt fin ida ;*
2. Hur länge har du och Felix varit tillsammans?
Svar: Vi har snart 5 månader!
3. Den bästa film du sett?
Svar: Det måste nog vara Hypnotisören eller Beck filmerna!
4. Vem är din absolut bästa vän?
Svar: hmm Emelie och Martina tror jag!
5.Har du färgat ditt hår nångång?
Svar: yes det har jag
 
1. Hur gammal är du? och vad har du för intressen?
Svar: Jag är 15 år och gillar att sjunga, spela golf och fota.
 
2. Kommer ni ha kvar bloggen? (snälla ha kvar den)
Svar: Såg att Emelie har svarat på den frågan men jo det tror jag att vi ska!
3. Hur kom ni på ideen att starta en blogg tillsammans?
Svar: Den ideen är väldigt gammal, så kommer inte riktigt ihåg..
4. Berätta om ditt finaste sommar minne från sommaren 2012.
Svar: Det finaste å bästa minnet måste nog vara när jag och Felix blev tillsammans.
 
1. Vet du vart dina hörlurar är?
svar: Haha jaråå, puss på dig å Martina ;)
 
/Nathalie
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara vi ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0