Sammanfattning~

Hejhej Em häär, jag tänkte bara tacka alla som har varit en del av mitt jullov det har värkligen varit härligt att bara få vila upp sig lite. Mitt lov har mäst bestått av att; Sova, vara med kompisar, äta tacos, spela candy crush, se film, få massa fina presenter, varit på shoppingdag i piteå, firat nyårsafton i klutmark&ätit godis/glass.
Jag vill nu skicka er en lite sen julhälsning från alla i heen, God jul och ett gott nytt år - Hoppas ni får en bra fortsättning.
 
Jag bjuder på bilder tagna för ett år sedan. yesyes jag & hanna har nu haft våran kamera i över 1 år grattis till den!
 
^Haha, kommer ihåg så väl att jag sprang runt med kameran och väntade på att det skulle komma några raketer för att vi själva inte skulle ha några. Det var ganska roligt, iår på nyårsafton höll vi på att missa 12 slaget för att vi hade för många raketer. Riktigt trevligt att få träffa nästan alla man känner i klutmark också, måste fara dit oftare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara vi ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0