Även om jag skulle kunna glömma, vill jag inte. Jag saknar dig.

Hejsan emelie här, tänkte bara skriva lite snabbt innan jag ska försöka sova. Idag hade vi hål sista lektionen, sen väntade jag lite med nathalie på hennes buss. Annars har jag väl bara... Kollat på olika bloggar! Sämsta inlägget på länge, ska försöka fota lite imorgon så jag har lite nya bilder att komma med. Sov gott, och riktigt kul att statestiken är påväg upp igen!
Man måste ju bjuda på sig själv, hittade denhär bilden känner att denhär färgen inte passar mig riktigt, vad tycker ni? Hanna har visst fått någon konstig kärlek för att göra om fula bilder på mig..
 
Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad händer här då? :)

2013-01-10 @ 12:36:08
URL: http://foreeveermee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara vi ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0