allt har ett slut.

Hejhej, det är så synd. Mina hörlurar ^ har typ gått sönder, eller själva sladden som man stoppar in i uttaget (sämst förklaring.). Håller på att gå sönder, :(. Jag ahr beställt som utomlandsifrån billigt och dom är inte äkta, så man förstår ju att dom kan gå sönder ganska lätt, men jag tycker ända dom har varit bra så jag får väll ta mig och skaffa ett par nya. En dålig sak med att beställa från datorn är att allt inte alltid fungerar som det ska, vi beställde två par men bara ett par fungerade. menmen var ändå sjukt nöjd med dom, men nu är dom iaf tejåade med slivertejp. ( Kände att det här blelv ett klagoinlägg men nejnej, så menar jag inte.)
 
/Hanna<3
 
Kommentarer
Postat av: bananflugan

sv: Det löser sig ska du se! :)

2013-01-24 @ 08:54:39
URL: http://bananflugan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara vi ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0