~Signed, Sealed, Delivered I'm Yours.

idag är jag trött men måste fortfarande plugga, imorgon har jag inlämning av mitt SO hemmaprov i ekonomi, sen så kommer jag innom en snar framtid ha Matte, Idrott, Engelska och NO prov, vadå mycket prov? Men nu ska ni inte bli plågade av mina läxor mer. Idag har vi haft både slöjd och musik, på slöjden gör jag en huvtröja/kofta något i den stilen, och på musiken gick det inte så bra, klarade inte rytmen vi spelade men sånnt är livet, hoppas våran lärare har dåligt minne och glömmer bort det. Nu ska jag äta hejdå bloggen.
 
 
Bild tagen när jag gick i 4an med våran digetalkamera, jag var ju typ bra på att fota! 
Bilden är tagen i Galleri 1 i Skellefteå. :]
/Emelie
Kommentarer
Postat av: Sofia Friberg

Fin blogg ni har tjejer! :)

2012-10-03 @ 08:59:10
URL: http://awesomesummerpics.blogg.se/
Postat av: Linnea ♥

Omg, bra för att vara typ 10/11 år. :o <3

2012-10-03 @ 14:39:45
URL: http://www.siwbas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Ska vi komma ihåg dig?

E-postadress: (Bara vi ser den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0